Επίσκεψη στο Εσπερινό Λύκειο της Καλλιθέας!!!

Η χαρά μου είναι τεράστια που μίλησα για την δημιουργική γραφή και για την "Διαφορετική Ελένη" στους μαθητές του Εσπερινού Λυκείου της Καλλιθέας.
Μια διαφορετική βραδιά με ένα διαφορετικό ακροατήριο...
Μια βραδιά γεμάτη με διαφορετικά αρώματα!
Η σχολική σύμβουλος, η διευθύντρια και οι καθηγητές του σχολείου με έκαναν να αισθανθώ θαυμάσια.
Τους ευχαριστώ!!! 
Θαύμασα και ζήλεψα τις ανθρώπινες σχέσεις τους... 
Θαύμασα και ζήλεψα τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τα παιδιά!Αυτοί είναι οι πραγματικοί δάσκαλοι και τους αξίζουν πολλά
μπράβο!
Αγαπούν τα παιδιά!
Είδα την ματιά τους...
Είδα την αγωνία τους!
Ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με τα όνειρά τους!
Να σταματήσω εδώ και να μην πω τίποτε άλλο...
Να μην κάνω τις συγκρίσεις...
Να ευχηθώ σε αυτούς τους ανθρώπους να τους έχει ο Θεός καλά και να συνεχίσουν...
Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι οι δάσκαλοι της οξείας και της περισπωμένης...
Είναι δάσκαλοι ψυχής!
Ευχαριστώ την φίλη Χρύσα Μπαλαμπάνη για την ευκαιρία που  
μου πρόσφερε...
Ευχαριστώ τους μαθητές του Εσπερινού Λυκείου της Καλλιθέας για τον τρόπο με τον οποίο με αντιμετώπισαν!


 
 

4 σχόλια:

ΧΡΥΣΑ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ είπε...

Δεν εχω λογια να ευχαριστησω τον αγαπητο μου φιλο Φιλολογο και συγγραφεα ΤΑΣΟ ΑΓΓΕΛΙΔΗ ΓΚΕΝΤΖΟ για την τιμη που μου εκανε πρωτα απο ολα σε μενα και επειτα στο σχολειο μου να ερθει σαν επισημος καλεσμενος μας να μιλησει για τον γραπτο λογο και τη δημιουργικη γραφη. Η κουβεντα μας με τους μαθητες και καθηγητες ηταν παρα πολυ εποικοδομητικη και ενδιαφερουσα και αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις σε ολους το ηθος,ο λογος και η σεμνοτητα του Τασου. Οσα ευχαριστω κι αν πω στον αγαπημενο μου φιλο Τασο θα ειναι παρα πολυ λιγα. Η τιμη που μου εκανε ηταν μεγαλη. Απο καρδιας λοιπον χιλια ευχαριστω.

ΤΑΣΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΚΕΝΤΖΟΣ είπε...

Εγώ σε ευχαριστώ Χρύσα!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Αγγελίδη Γκέντζο,θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω θερμά που,παρά το φορτωμένο σας πρόγραμμα,επισκεφτήκατε το σχολείο μας και μας παρασύρατε σε ένα ταξίδι συναισθημάτων.Με την απλότητά σας και τον άμεσο λόγο σας, μας γοητεύσατε όλους,καθηγητές και μαθητές!Η επόμενη μέρα βρήκε τους μαθητές μας να μιλούν με ενθουσιασμό για την παρουσία σας και να μας βομβαρδίζουν με ερωτήσεις για τη δημιουργική γραφή και την πρόταση που τους κάνατε.Οι ιδέες έδιναν κι έπαιρναν και οι "συγγραφείς"περιμένουν με αγωνία τις συμβουλές σας.Σας ευχαριστώ για μια ακόμη φορά που δείξατε στα παιδιά μας ένα άλλο πρόσωπο της ζωής,πιο φωτεινό από τη σκληρή καθημερινότητα που βιώνουν.Να είστε πάντα καλά!! Νοέα Ξανθή-φιλόλογος του Εσπερινού Λυκείου Καλλιθέας

ΤΑΣΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΚΕΝΤΖΟΣ είπε...

Εγώ σας ευχαριστώ!!!
Εύχομαι να είστε πάντα καλά!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.