Η κάπαρη, τα στραγάλια και η κυρία...

Να με πουν αναίσθητο σε σουπερμάρκετ επειδή αγόρασα ένα βαζάκι με κάπαρη ομολογώ πως δεν το περίμενα.
Η κωμικοτραγική ιστορία έχει ως εξής...
Γύρω στις 2 και μισή μπήκα σε ένα σουπερμάρκετ για να πάρω πέντε πράγματα. Μπροστά μου στο ταμείο μια κυρία αγχωμένη... με ένα καρότσι γεμάτο με συσκευασίες αλευριού, φασόλια σε διάφορα μεγέθη, φακές και ρεβίθια.
Άσχετο... αλλά στα δύο πακέτα αλεύρι... το ένα ήταν δώρο!
Ξέχασα να σας αναφέρω και τα φακελάκια με την μαγιά...
Πέντε πράγματα εγώ...
Μου παραχωρεί ευγενικά την σειρά της καθώς ψάχνει να βρει κάτι στο πορτοφόλι της...
Την ευχαριστώ και της λέω πως δε βιάζομαι...
Με κοιτά λοξά...
Πληρώνει γύρω στα 80 ευρώ στο ταμείο... κι εγώ αρχίζω να βγάζω από το καλάθι...
Κασέρι για τοστ, ένα μπουκάλι με φυσικό χυμό πορτοκάλι, ένα γάλα, μια σακούλα πατατάκια, δύο σοκολάτες κι ένα βαζάκι με κάπαρη...
Βάζει τα ψώνια της στις σακούλες με τη βοήθεια μιας υπαλλήλου του καταστήματος, με κοιτάζει άγρια και μου λέει: "η κάπαρη σε μάρανε!"
Λέω... κάτι δεν άκουσα καλά!
Αποκλείεται να άκουσα σωστά!
Λέω: "Ορίστε;"
Και συνεχίζει η μαντάμ απτόητη: "Είσαι αναίσθητος! Να την κάνεις στραγάλια και να την τρως την κάπαρη που πήρες όταν οι τράπεζες δε θα δίνουν ούτε πέντε ευρώ την ημέρα..."
Κι έφυγε...
Σηκώθηκε κι έφυγε!
Αυτά!
Μη νομίζει κανείς πως την ιστορία την έβγαλα από το μυαλό μου!
Ιστορία πέρα για πέρα αληθινή! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.